Může se hodit
Občanské průkazy
Pokud se chystáte na úřad zařizovat občanský průkaz, pak byste měli vědět..
Právní poradna pro občany s trvalým pobytem zdarma:
Obec Kozomín nabízí svým občanům zdarma možnost konzultace právních problémů. Více informací naleznete zde: Právní poradna zdarma _ nabídka občanům
Zdravotní a sociální služby: SOCIÁLNÍ SLUŽBY
Czechpoint
Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál
Systém poskytuje občanům ověřené výpisy z centrálních státních evidencí a rejstříků na jednom místě a prakticky na počkání, aniž by občan musel navštívit několik různých úřadů státní správy. V současné době je možné v pobočkách s Czech POINTem získat ověřené výpisy ze čtyř centrálních registrů: z Katastru nemovitostí, z Obchodního rejstříku, ze Živnostenského rejstříku a z Rejstříku trestů.
Než půjdete na Czech POINT
Než půjdete na pracoviště Czech POINT, je potřeba znát základní údaje o subjektu, ke kterému chcete získat ověřený výstup. Tato služba není určená k nahlížení do registrů, ale pouze k vystavení ověřeného výstupu z příslušného registru. Ověřený výstup z rejstříku se stává veřejnou listinou a žadatel nese právní odpovědnost (např. ve vztahu k zákonu o ochraně osobních údajů) za údaje takto získané.
Výstup z katastru nemovitostí
Co dostanete:
- úplný nebo částečný výstup z Listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice
Co musí žadatel znát, chce-li vyhledat:
- list vlastnictví – číslo katastrálního území, číslo listu vlastnictví
- seznam nemovitostí
- seznam parcel – název katastrálního území, kmenové číslo, poddělení čísla
- seznam budov – název katastrálního území, část obce, typ budovy, číslo popisné nebo evidenční
- seznam jednotek – název katastrálního území, část obce, typ budovy, číslo popisné nebo evidenční, číslo jednotky
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za první stránku a Kč 50,- za každou následující, i započatou stránku.
Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice je třeba se obrátit na pracoviště Katastrálního úřadu.
Výpis z rejstříku trestů fyzické osoby
Co dostanete:
- výpis z rejstříku trestů
Komu lze výpis vydat:
- výpis z rejstříku trestů lze vydat osobě, které se výpis týká (podmínkou je předložení platného průkazu totožnosti)
- je možné vydávat výpisy zmocněncům na základě ověřené plné moci (podmínkou je předložení platného průkazu totožnosti zmocněnce)
Co potřebujete vědět:
- jméno, příjmení, rodné příjmení, datum narození nebo rodné číslo, místo narození
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za vydání výpisu
Výpis z rejstříku trestů právnické osoby
Co dostanete:
- výpis z rejstříku trestů
Co potřebujete vědět:
- identifikační číslo subjektu (IČ) nebo zahraniční číslo organizace
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za vydání výpisu
Výpis z obchodního rejstříku
Co dostanete:
- úplný výpis – jsou v něm obsaženy všechny informace, které byly zapsány v obchodním rejstříku po dobu existence firmy
- výpis platných – obsahuje souhrn informací o firmě k aktuálnímu datu.
Co potřebujete vědět:
- identifikační číslo subjektu (IČ)
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za první stránku a Kč 50,- za každou následující, i započatou stránku.
Výpis ze živnostenského rejstříku
Co dostanete:
- výpis ze živnostenského rejstříku
Co potřebujete vědět:
- identifikační číslo subjektu (IČ)
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za první stránku a Kč 50,- za každou následující, i započatou stránku
Dále lze prostřednictvím kontaktního místa Czech POINT provést ohlášení živnosti,
ohlášení údajů /nebo jejich změn/ vedených v živnostenském rejstříku a podat
žádost o udělení koncese a žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese.
Výpis z bodového hodnocení osob
Co dostanete:
- výpis bodového hodnocení řidiče – stav trestných bodů (bez bodů ve správním řízení)
Co potřebujete vědět:
- musíte mít s sebou platný OP, v případě že žádá zmocněnec – úředně ověřenou plnou moc + OP zmocněnce
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za první stránku a Kč 50,- za každou další, i započatou stránku
Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů
Co dostanete:
- výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Seznam kvalifikovaných dodavatelů je veden Ministerstvem místního rozvoje jako součást Informačního systému o veřejných zakázkách. Ministerstvo místního rozvoje do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 a § 54 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek.
Co potřebujete vědět:
- IČ subjektu
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za první stránku a Kč 50,- za každou další, i započatou stránku
Registr účastníků provozu modulu autovraků ISOH
Pro evidenci autovraků je nutné, aby se provozovatelé autovrakovišť zaregistrovali na MA ISOH, což je jim právě umožněno přes Czech POINT. Pro provozovatelé autovrakovišť je nutné získat přístupové údaje do systému evidence autovraků . Přístupové údaje obsahují přihlašovací jméno a heslo, které jednoznačně identifikují provozovatele a provozovnu zařízení ke sběru vybraných autovraků. Přístup do systému může získat pouze podnikatelský subjekt, který k provozování činnosti sběru vybraných autovraků získal povolení od příslušného krajského úřadu.
Co dostanete:
- registrace a vydání přístupových údajů
- změny v přiřazení provozoven uživatelským účtům
- vygenerování jednorázového hesla k existujícím účtům
Co potřebujete vědět:
- statutární zástupce potřebuje OP
- kontaktní osoba úředně ověřenou plnou moc + OP
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za první stránku a Kč 50,- za každou další, i započatou stránku
Výpis z insolvenčního rejstříku
Co dostanete:
- výpis z insolvenčního rejstříku. Prostřednictvím insolvenčního rejstříku jsou zveřejňovány veškeré relevantní informace týkající se insolvenčních správců, dokumenty z insolvenčních spisů i zákonem stanovené informace týkající se dlužníků.
Co potřebujete vědět:
- IČ subjektu nebo jméno a příjmení, datum narození fyzické osoby
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za první stránku, Kč 50,- za každou další
Datové schránky
O co je možné zažádat:
- zřízení datové schránky fyzické osoby a podnikající fyzické osoby (právnickým osobám zapsaným v obchodním rejstříku a úřadům veřejné moci bude schránka zřízena automaticky ze zákona)
- povolení PO/PFO/FO dodávání dokumentů od datové schránky PO/PFO/FO
- zrušení PO/PFO/FO dodávání dokumentů od datové schránky PO/PFO/FO
- oznámení o zneplatnění přístupových údajů statutárním orgánům nebo vedoucím OVM
- oznámení o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových
- oznámení o přidání pověřené osoby k přístupu do datové schránky
- oznámení o zneplatnění přístupových údajů pověřené osoby (zrušení osoby)
- žádost o znepřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost
- žádost o opětovné zpřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost
- žádost, aby datová schránka plnila funkci OVM
- žádost, aby datová schránka neplnila funkci OVM
- vyřízení reklamace obdržení přístupových údajů do datové schránky
Vysvětlivky: PO – právnická osoba, FO – fyzická osoba, PFO – podnikající fyzická osoba, OVM – orgán veřejné moci
Konverze dokumentů
Pracoviště Czech POINT provádí také konverzi dokumentů z elektronické do listinné podoby a naopak; správní poplatek 30,- Kč za každou započatou stránku.
Základní registry
O co je možné zažádat:
- výpis údajů z registru obyvatel
- veřejný výpis údajů z registru osob
- výpis o využití údajů z registru obyvatel
- výpis o využití údajů z registru osob
- žádost o změnu údajů v registru obyvatel
- žádost o změnu údajů v registru osob
- žádost o poskytnutí údajů třetí osobě
Kolik to bude stát:
- Kč 100,- za první stránku, Kč 50,- za každou další